12 Nisan 2009 Pazar

Ziynet Sali - Beş Çayı |Son Günlerin Hit Slow Şarkısı|



Şarkıyı İndir

http://lix.in/-4fadc2

Şarkı Sözleri

Tuhaf, çok tuhaf
En yakınken en uzak
Senin bir sevgilin var
Muhtemel benim de olacak
Gizli bölmelere saklamış gibiyiz
Bütün yaşananlar biter mi, Bitince Aşk
Olurda yolun düşerde
Bir kahveye uğra derim
Ya da beş çayı na
Bir yudum sohbete beklerim
Çok ayıp mı olur?
Yakışık almaz mı davetim
Bu kadar zor mu herşey
Canımmın içi seni çok özledim
Ben de uzun bir yola gittin farzederim
Kandırım kendimi ne yapayım
Bütün hatıralarımı da saygılar arz ederim
Ama unuturmuyum asla neden unutayım
Olurda yolun düşerde
Bir kahveye uğra derim
Ya da beş çayına
Bir yudum sohbete beklerim

Ziynet Sali' nin Kasım 2008’de müzikseverler ile buluşan albümü HERKES EVİNE' nin ikinci klibi, söz ve müziği Sezen Aksu' ya ait olan ve Türkiye radyolarında ilk kez İstanbul FM' de dinlediğiniz BEŞ ÇAYI isimli şarkıya çekildi.
1940' lı yıllarda iki erkek arasında kalan bir kadının hikâyesini anlatan 'Beş Çayı', aynı yıllarda kullanılan Hollywood ışığı ile 16 mm siyah beyaz film olarak Cihangir' deki dönemin çizgilerini taşıyan tarihi bir evde gerçekleşti.
Filmline Production' un yapımcılığını üstlendiği ve Türkiye'nin en iyi klip yönetmenlerinden Murat Küçük tarafından, bir bölümü Galata Köprüsü üzerinde 1946 model Dodge marka otomobil ile tamamlanan klipte Ziynet Sali; saç, makyaj ve kıyafetleriyle bir dönemin çizgilerini yansıttı.

0 yorum:

İzleyiciler


Zirve100 Site ekle

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008 Türkçe Çeviri:TeknoMobi

Yukarı ÇIK