25 Mayıs 2009 Pazartesi

Bendeniz - Olsun (2009)




FULL ALBÜM İNDİR

http://lix.in/-50eee5

Linkler İhbar Edildiği İçin Korumalı Link Sistemine Geçtik.

Sitemizden memnun kaldıysanız lütfen siteye destek olun...

Rapidshare linklerini sınırsız ve son surat indirerek sınırsız sayıda film, müzik, program, vb. dosyalara sahip olmanın tek yolu premımum hesap almaktır.

EN ÇOK İNDİRİLEN ALBÜMLER:


Cumadan Pazara

Anlatılmaz yapılanlar
Alınanlar verilenler
Bu gönülden çekip gidenler
Unutmuş gibiler
Anlatılmaz yapılanlar
Alınanlar verilenler
Bu gönülden çekip gidenler
Unutmuş gibiler
Ben anlatamam olanları
Söyledim gitti yalanları
Tutulsun dilim söylediklerim

Bırakmıyor yalnızlık beni
Cumadan pazara kaç gün var arada
Derdim ne içiyorum gücüm yok sabaha
İçimden geçenler söylenmiyor ama
Bu aşk bitmeyecek belamısın be dünya
Cumadan pazara kaç gün var arada
Derdim ne içiyorum gücüm yok sabaha
İçimden geçenler söylenmiyor ama
Bu aşk bitmeyecek belamısın be dünya

Kariyerinin 10. prodüksiyonunda 11 şarkıya imza atan BENDENİZ,yeni çalışmasında hareketli şarkılara ağırlık verdi.Önümüzdeki günlerde RMP etiketi ile müzik marketlerde sevenleriyle buluşmaya hazırlanan BENDENİZ, bu çalışmasında akustik düzenlemelerle de dikkat çekecek..Albüme adını veren ‘’OLSUN’’ Marşandiz Stüdyolarında kaydedildi..İlk klip şarkısı ise ‘’Cumadan Pazara’’ parçasına çekildi. Bugüne kadar kısa saçları ile dikkat çeken Bendeniz'in yeni imajı ise dikkat çekti

0 yorum:

İzleyiciler


Zirve100 Site ekle

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008 Türkçe Çeviri:TeknoMobi

Yukarı ÇIK