25 Mayıs 2009 Pazartesi

Kenan Doğulu - Patron ( 04.06.2009)




Albümdeki Eserler
  1. Patron
  2. Rütbeni Bileceksin
  3. Öp
  4. Anlıyor Musun ?
  5. Etme
  6. Beyaz Yalan
  7. Aşkkolik
  8. Kıskanıyorum
  9. En Kıymetlim
  10. Olur Mu ?
  11. Söylerdim
  12. Cadı Kazanı
  13. Salak
  14. Şimdi & Burada
  15. Sevdim


FULL ALBÜM İNDİR

http://lix.in/-50ee1d

Linkler İhbar Edildiği İçin Korumalı Link Sistemine Geçtik.


Sitemizden memnun kaldıysanız lütfen siteye destek olun...

Rapidshare linklerini sınırsız ve son surat indirerek sınırsız sayıda film, müzik, program, vb. dosyalara sahip olmanın tek yolu premımum hesap almaktır.

Rapidshare Premium hakkında detaylı bilgi almak ve çok ucuza sahip olmak için tıklayın.
http://filmmp3dizi.blogspot.com/2009/05/rapidshare-premium-hesap-sats.html




Kenan Doğulunun Patron Albümüyle İlgili İlk Röportajını izlemek için Tıklayın:

http://94.75.221.146/Rop/kenan_rop.htm

EN ÇOK İNDİRİLEN ALBÜMLER:

Kenan Doğulu ve “Patron”u


Hayır, tabii ki Kenan Doğulu'nun bir patronu yok.

Bu patron başka, Kenan Doğulu'nun yeni albümüne adını veren şarkı bu.
Zaten Kenan'la buluşur buluşmaz Çakkıdımsı gibi olan bu şarkıyı dinletiyor bana: “Patron, kaynaşalım/ Patron, oynaşalım/ Patron, yanaşalım/ Kaptan sensin sür...”
şarkı bana direkt “Sekreter” filmini anımsatıyor. Patronunun (James Spader) tüm sadist isteklerini yerine getiren mazoşist sekreterin (Maggie Gyllenhaal) hikayesini anlatan filmin kareleri bir bir canlanıyor gözümde.
Derken, Kenan o dalgadan uyandırıyor beni, “Bu şarkı ofislerde çok çalacak bence” diyerek.

Evet doğru, çalar gerçekten, ama herkes patronuyla o derece kaynaşmak ister mi, bilemedim.

“SıBEL CAN GıBı KıLOMA TAKTILAR”

Devam ediyoruz... Çünkü dinlenecek 14 şarkı daha var!
Üç-dört yıldır biriktirdiği tüm şarkıları bu albüme koymak istemiş Kenan. “Bunları tüketeyim ki, yeni üretimlere yer açılsın” diye.
O yüzden bu coşma durumu.
Bu arada neredeyiz? W Otel'de. Birkaç günlüğüne orada konuşlanmış Kenan. Toplantılarını da orada yapıyormuş. Çünkü sürekli üniversite konserleri için şehirden şehire koşturup duruyor. Zamanı kısıtlı, atom karınca misali kendisi, az uyuyor/çok çalışıyor.
Acaba o yüzden mi bu kadar zayıf? “Kenan artık kilo almak istiyor” şeklindeki haberleri soruyorum. “Yok öyle bir şey” deyip ekliyor:
“65 kiloyum ve halimden gayet memnunum. Sibel Can gibi kiloma taktılar.”
“KISKANIYORUM”U HERKES SEVECEK!
O sırada bir şarkı çalıyor. “Söylerdim” adında: “Seni sevmeseydim söylerdim, benim olmasaydın anlardım.”
Böyle caz, R&B tatlarının aralara karıştığı çok güzel bir balad. Hemen ardından aynı tatta “Olur mu” ve “Anlıyor musun”u dinliyorum. Bu şarkıların hiçbiri ne bildik Türkçe pop şarkıları ne de bildik Kenan Doğulu gibi. Farklı olmuş. Yeni olmuş. Cuk oturmuş.
Yine de Kenan, eski tadı bulmak isteyenleri de unutmamış. ıki damar var. Biri “En Kıymetlim”. Bu şarkıdaki “aşktan adam” lafını çok sevdim. Diğeri de “Beyaz Yalan”. Ama asıl herkesin hemen hoşuna gidecek bir şarkı var, “Kıskanıyorum” diye. Sözlerine buyrun, derdimi anlayacaksınız: “Tamam arkadaşlarınla git eğlen sen de/ Bırak bazen ben de dağıtayım/ Biraz mesafe lazımdır her yakın şeye/ Açıl da önümüze bakalım/ Sadece haber ver kiminle nerdesin diye/ Sakın beni merakta bırakma/ Nolur damarıma basma/ Ufacık şeylerden sana sarıyorum/ Elimde değil çok seviyorum.”

“WOMANIZER”A BENZıYOR MU?

Ve Kenan, albümün dans hitlerinden birini çalıyor, “Salak”.
Evet, şarkının adı “Salak”. Ama şarkı çalar çalmaz, introsunu Britney Spears'ın son albümünde yer alan “Womanizer”ın girişine çok ama çok benzetiyorum.
“Bunu daha önce şarkıyı dinleyen birkaç kişi daha söyledi” diyor Kenan. “Ama belli bir mezura kadar melodi kullanılabiliyor.” Zaten şarkı o girişten sonra başka bir şey oluyor, evet. Ama yine de dikkatli olmak lazım.
Bakınız Yalın'ın başına gelene. “Bit Pazarı” şarkısıyla Eurovision birincisi Norveç'in şarkısı arasında gerçekten bir intro kardeşliği söz konusu. Galiba bu konuda Yalın'ı keman düzenlemesini yapıp gönderen o arkadaş kazıkladı.
Neyse bu ciddi mevzunun arasına hemen “Salak”ın sözlerini alayım, çünkü eğlenceli şarkının sözleri: “Full konsantre hallerin/ Bütün günün konun benim/ Gözlerin dönmüş bana senin/ Garip garip bakmasan bana/ ıyisi mi git paşa paşa/ Taksini çağırdım sana/ Salak, salak/ Sen karışma bu konu biraz derin/ Salak, salak/ Halkla ilişkilerin zayıf senin...”
Bu şarkıyla çıkıp çıkmamak konusunda kararsız Kenan. şarkının adı “Salak” olduğu için. “Ne ilgisi var yahu, ben olsam bununla çıkardım” diyorum. Çünkü Demet Akalın tabiriyle direkt sakız bu şarkı.
Efenim, haftaya çıkıyor “Patron” albümü. Gördünüz işte, sadece bir kısmını anlatabildim. Sonuçta dolu dolu keşfedilmeyi bekleyen 15 şarkı var. Hani remikssiz filan.
Temmuza da Kenan'ın Fanta'lı turnesi. Atom Kenan durmuyor yani. Ne diyeyim, bu kadar emek verilmiş albümü dinlemeyenin aşk hayatı rast gitmesin inşallah!



5 yorum:

izmirleebaki 3 Haziran 2009 04:56  

bekliyorum merakla albümünü:d

hacıyatmaz,  3 Haziran 2009 22:55  

bütün albümü ne zaman koyarsınız.

semih 4 Haziran 2009 01:53  

Eee güNü geLdi bnce faZla geçikTrmeseNiz iYi oLur :))

Anonymous,  4 Haziran 2009 03:40  

ıns 24:00 te eklenır:)

Anonymous,  5 Haziran 2009 02:21  

Link bozuk Hocam

İzleyiciler


Zirve100 Site ekle

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008 Türkçe Çeviri:TeknoMobi

Yukarı ÇIK