19 Haziran 2009 Cuma

Ebru Yaşar - Seviyorum Seni 2008 Albümü Full

Ebru Yaşar - Seviyorum Seni 2008



o1 - Seviyorum Seni
Söz & Müzik: İsmail YK

o2 - Eğer
Söz & Müzik: Ersay Üner

o3 - Yalan
Söz & Müzik: Sinan Akçıl

o4 - Alkışlıyorum
Söz & Müzik: Sinan Akçıl

o5 - Çok İyi Gördüm
Söz & Müzik: Sinan Akçıl

o6 - Ateşim var Külüm Yok
Söz & Müzik: Recep Suat Sayın

o7 - Kararsızım
Söz & Müzik: Sinan Akçıl

o8 - İçime Çeke Çeke
Söz & Müzik: Sinan Akçıl

o9 - Ölesim Geldi (Evlendi)
Söz: Ali Tekin Türe Beste: Yavuz Taner Durmuş

1o - Seviyorum Seni (Karaoke)
Söz & Müzik: İsmail YK


Full Albüm

http://www8.zippyshare.com/v/64491258/file.html

0 yorum:

İzleyiciler


Zirve100 Site ekle

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008 Türkçe Çeviri:TeknoMobi

Yukarı ÇIK