19 Haziran 2009 Cuma

SABAHAT AKKİRAZ - 20 ALBÜM {No Rapid} indir Hepsi Full


SABAHAT AKKİRAZ - BENDEKİ YARALAR

Adalet Kilici
Aklim Ermedi
Tabib Bulunmaz
Yar Oyda Yar Oy
Yaz Bahar Aylari
Asagidan Gelen Dilber
Gül Fidani
Salma Dil Gemisi
Belli Taslar Yikilmis
Almanin Ali Diley
Bülbül Ne Yatarsin
Ne Diyeyim Dostlar
Bendeki Yaralar
Ezel Bahar
Yaylalar






SABAHAT AKKİRAZ - BİR GERÇEĞE BEL BAGLADIM

Daglar Kisimis
Ayrilik Hasretlik
Aklim Fikrim Zayeyledi
Dert Ortagim Benim (U.H.)
Yari Olmayanin Yarasi M'olur
Temir Aga
Karpuz Kestim
Ne Care Cekmeli
Efendiler Bagi
Bir Gercege Bel Bagladim
Hekim Hana Vardim (U.H.)
Hasretin Beni Hasta Eyledi
Habudi Yar
Dersini Almis Ediyor Ezber






SABAHAT AKKİRAZ - BİR YİĞİT GURBETE GİTSE

Bir Yigit Gurbete Gitse
Hayli Yildir Hasretimi Cekersin
Esref
Bayram Olsun Kina Yapalim
Su Dünyanin Gam Yükünü Ceken Varmi
Geze Geze Yüregime Dert Oldu
Darilip Kusura Kalirmi Bilmem
Vur Destigi Gümlesin
Murat Gilin Damindan Hoplayamadim
Durmuyor Gözümün Yasi
Benimde Hic Canim Yokmu
Gam Elinden Benim Zülfü Siyahim
Daglar Duman Halim Yaman
Vardim Hint Eline
Elvanda Yatan Oglan
Engin Ol Gönül Engin Ol




SABAHAT AKKİRAZ - BOŞ YERE KAVGAYI ZAHMET BİLİRİZ

Harabat Ehliyiz
Bos Yere Kavgayi Zahmet Biliriz
Bir Melek Simadir
Felegin Ettigi Isi Duydunmu (U.H.)
Atladim Girdim Baga
Hal Yaman Oldu
Ekin Ekilemedi
Ak Melegim
Demi Demi
Suna Gelin Aglama (U.H.)
Oy Tabip
Asik Olan
Oy Daglar Daglar (U.H.)
Arzusun Cektigim





SABAHAT AKKİRAZ - DAĞLAR KARDEŞİMİ GERİ VERİN

Daglar Kardesimi Geri Ver
Bir Güzel Sevdim
Yar Ali
Etme Bu Cevri Cefayi
Ne Aglarsin
Yagmur Yagar
Hasretinle Beni
Sultanim
Pazarlik Edelim
Semah
Erenler Cemi
Ey Gönül





SABAHAT AKKİRAZ - DELİ DERVİŞ

Yele Verdim
Leylan Mevlam (Semah)
Hele Zalim
Deli Dervis
Daglarin Etegi Kardir
Halay - Yaylalar
Deli Gönlüm
Kirikhan Baragi
Analar Vazgecmez
Dosttan Ne Haber
Karadag'in Boz Yilani
Yaram
Diley




SABAHAT AKKİRAZ - FAZİLET

Badi Sabah
Yar Ali
Beydagi
Huyumuz Bizim
Güruh-i Naciye
Dideban Üstündeyim
Yokus Seni
Gel Gönül
Bu Bir Davadir Sevdigim
Gurbetciler
Seher Yeli
Havalanip Gönül




SABAHAT AKKİRAZ - GÜLYÜZLÜ SEVDİĞİM

Ayriligin Günü Mü Geldi
Oy Nazlim Nazlim
Dertlinin Derdi Bitmez
Dostum Düsman Olmadi Ki (U.H.)
Gül Yüzlü Sevdigim
Es Süpürür Toz Eder
Icerden Yar Icerden
Ahlatin Basindayim
Gelin Oldum Karabük'ün Eline
Careler
Yaylalar
Asagidan Bir Yel Esti
Oyakcinin Gelini
Ölem Ölem
Ne Hos Yerde
Gel Benide Götür




SABAHAT AKKİRAZ - HALAY BAŞI KİM ÇEKER

Halay Basi Kim Ceker
Nazli Yardan Ayrilali
Costu Deli Gönül
Efkarlanma
Divane Gönül
Kahpe Felek
Zalim (Dam Üstünde Un Eler)
Helo Can
Dertli Dertli
Ne Istersin
Bir Haber Mi Var
El Etmedin Mi
Gel Canim




SABAHAT AKKİRAZ - İNSANA MUHABBET DUYALI

Insana Muhabbet Duyali
Ben Vurgunum
Su Siziyor
Bu Sene
Adi Güzel Kendi Güzel
Yaban Gülü
Pinara Vardim
Dün Mü Burdaydin
Sari Cicek
Demedim Mi
Divana
Oy Amman
Deli Gönül
Pazarlik Mi Olur
Seni Benden Ayirirlar
Potpori
Halaylim





SABAHAT AKKİRAZ - KAYGUSUZ

Harput'tan Ötesine
Sikayetim Sana Tanrim
Kumarbaz - Kaygusuz
Cikam Yücelere
Bu Yil Bu Daglarin Kari Erimez
Biz Asigiz
Yar Yar
Tevhit
Tarikat Kutbu - Virane Sofrasi
Savun (Barak)
Sabah Erken Uyan Yar
Leylim Leylim
Basi Pare Pare
Saki





SABAHAT AKKİRAZ - KONSERLER

Methiye
Arguvan (U.H.)
Fazilet
Bad-i Saba
Hasretinle Beni
Ezel Bahar
Agit
Tevhid
Halay
Yagmur Yagar
Yokus Seni
Yemen
Bana Yucelerden
Yar Ali





SABAHAT AKKİRAZ - KÜLLİYAT

Gül Fidani Kirilir
Kök ve Dal
Mevlam Bir Çok Dert Vermis
Ben Melamet Hirkasini Giydim (Leyli Leyli)
Akittin Gözümden Yasi
Kayalar Merdim Merdim (Karasar Semahi)
Nokta
Kaleden Kaleye Sahin Ucurdum (Temir Aga)
Ali (Methiye)
Eridi Kalmadi Daglarin Kari
Ceylan Gözlerine




SABAHAT AKKİRAZ - LEMEKAN

Güzel Dost
Degirmenim Terse Döndü
Lamekan
Yücesinde Dertli Dertli Ötüsen
Ezgincan
Davulcu
Bahcede Güller Acmis
Askin Divanesi
Yüce Dag Basinda
Kul Etti Derunum
Garip Anam
Halaylar





SABAHAT AKKİRAZ - ŞAFAK SÖKTÜ

Safak Söktü
Aldim Sazi Elime
Geldi Gecti Güzellerin Kervani
Bir Güzelin Asigiyim
Nesini Sorarsin
Garip Garip
Ben Yarali Dagliyam
Actimola Su Sivas'in
Siyah Saclarin
Katipler Oturmus
Yilgin Adasi
Kayalar Merdim Merdim (Karasar Semahi)
Dem Dem
Yüce Dag Basinda
Nicin Aglamayim Nicin Gülmeyim




SABAHAT AKKİRAZ - TÜRKÜLERLE GİDE GİDE

Saskin Yarim
Nenni Nenni
Erenler Sahtan Gelirler
Barak
Ceylan Gözlerine
Yine Arzuladim
Ya Hizir Semahi
Daglarinan Taslarinan
Yar Senin Derdinden
Ala Geyik
Ali'nin Sirri





SABAHAT AKKİRAZ - YALAN DÜNYA

Yalan Dünya
Gücenmiş Sevdigim
Firat Kenarinda
Aman Kalkin Gidelim
Sen Sebep Oldun
Yarin Arz Eyleyen
Muhammed'in Bahcesinde
Derdi Analara Söylerler
Aglatma Gelem
Yolumuz Adalet
Yollarin Gözlerim
Bende Bilem




SABAHAT AKKİRAZ - YİĞİT İNSANLARIN TÜRKÜLERİ

Yemen Bizim Neyimize
Degme Felek (Ferhat'in Türküsü)
Yoruldum Yorgunum
Sen Yarali Degilsin Ki (Zalim Felek)
Tercan Elleri
Medet
Semah
Iste Yetimlerin Yetimi
Duaz Imam
Bana Yücelerden Seyreden Dilber
Acilin Kapilar





SABAHAT AKKİRAZ - YÜREĞİMİN SESİ

Yaradan Dost
Kerbela
Hele Daglar
Munzur
Arguvan
Ne Minnet
Sahi Merdan
Dertliden Dert Sorulur Mu
Barak
Bir Yigit Gurbete Düser
Gam Yeme
Agir Halay





SABAHAT AKKİRAZ - ZALİM

Ah Ne Ala
Ak Cuha Kara Cuha
Ak Melegim Göc Etmis
Ayrilik
Behey Zalim
Dam Basina Cikmis
Dost Serhos
Gülec Yüzlü Nazli Yarim
Güzel Göcün Olmus
Kapimizin Önü Sira Bademler
Kup Kirar Ovalari
Memos
Su Yaylanin Düzüne
Zalim Zalim
Zehir Etme Bana


0 yorum:

İzleyiciler


Zirve100 Site ekle

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008 Türkçe Çeviri:TeknoMobi

Yukarı ÇIK