7 Haziran 2009 Pazar

7. Türkçe Olimpiyatları ( 2009 ) Şarkıları İndir


Aymonçok Cancigitkızı - Unutamadım - Kırgızistan
Bangaina Jose - Sivasın Yolları - Mozambik
Bilal Sabri Talib Abogzlan - Eyvallah Şahım - Irak
Busra Samimy - Gül Pembe - İngiltere
Caho Rıdvanov - Canım İstanbul
Farzana Samia - Sevdim Seni Mabuduma - Bangladeş
Gulnaz İsmagilova - Hakkını Helal Et - R.F Tataristan
Gülizar Ferecova - Dimir Attım Yanlızlığa - Azerbeycan
Hacı Ata Anısına
İpek Nevjat Haji - Ben Seni Görmeden Sevdim - Irak (Şiir Birincisi)
Karina Vega Monsalve - Hasretinden Yandı Gönlüm - Şili
Madinai Zoirsoh - Melek - Tacikistan
Maman Kabiru İsa Gambo - Uyandım Sabah İle - Nijerya
Mirfat Bahrudin Mansyor - Yalan - Endonezya
Muhammed Salman - Benim Babam - Pakistan
Olimpiyat Korosu - Seyr Eyle Güzel
Olimpiyat Korosu - Yeni Bir Dünya
Paul Mbela - Anadolu Benim - Kenya
Pheanoukvannraingseymony - Sabret - Kamboçya
Suada Zenelhasani - Ya Resulallah - Arnavutluk
Vano Duvalisvili - Gülümse Anne - Gürcistan
Zulzaya Erdenbayar - Kilim - Moğolistan

Hepsini İndir

http://www.zshare.net/download/61074410f1ef9fa8/

0 yorum:

İzleyiciler


Zirve100 Site ekle

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008 Türkçe Çeviri:TeknoMobi

Yukarı ÇIK